2011. szeptember 23., péntek

használt gáztűzhely, Pelgrim avant garde - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képen látható használt Pelgrim avant garde gáztűzhely! A típusa használt, kissé kopott, de ezt a sablonban nem tudtam beállítani.
A készülék legalább 5 éves (ennyit használtam én, de előtte már használták), a gombokat ugyan cseréltem, de nem esztétikusak, a sütő tisztításra szorul, de minden működőképes:
- gázrózsák
- szikráztató
- sütő
- felső grillező motorral (a kellékek megvannak, de sohasem használtam, azt sem tudom hogy kell behelyezni)
- belső lámpa
Rács, alsó tálca és grillkiegészítő természetesen jár.
A felső üveglap nem hajtható le, mert a csatlakozónál a műanyag/gumi betét hiányzik. Azt pótolva lehajtható.
A szállításról a vevőnek kell gondoskodnia! A szállítást 3-4 nap alatt kérem lebonyolítani, mert a készülék nekem addigra útban lesz felújítás miatt!
Kérem a fentiek tudatában kérdezni, licitálni!
Kérdés esetén írjon, ne licitáljon felelőtlenül! Köszönöm!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-25 18:45
. használt gáztűzhely, Pelgrim avant garde - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése